یخچال فروشگاهی

پیشنهاد هایی برای داشتن یک فروشگاه موفق

وقتی تقاضاکننده یک محصول فروشگاهی داخل یک سوپرمارکت، هایپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ایی می شود، با حجم بزرگی از انواع محصولات و برندها روبرو می شود که نوعی سردرگمی در انتخاب و خرید را برایش ایجاد می کند.

اگر یک فروشگاه یایه کاری خود را براساس رضایت مشتری بنا کرده باشد، نوع سیرکولاسیون، چیدمان فضا، تجهیزات فروشگاهی، یخچال فروشگاهی و حتی دکوراسیون و رنگ فضا را به نوعی طراحی می نماید که مشتری بهترین هدایت را بسمت محصول مورد نظر خود داشته باشد و برای پیدا کردن آن ها دچار سردرگمی، نارضایتی و استرس نشود.

ویژگی های یک فروشگاه مناسب چیست؟

اولین نکته بسیار مهم که پایه تاسیس یک فروشگاه موفق می باشد، موقعیت مکانی مناسب آن در سایت، به لحاظ دوری و نزدیکی به منازل، خیابان و … و دسترسی مناسب مشتریان می باشد. این ویژگی بسیار مهم است که فروشگاه حتما پارکینگ برای مشتریان خود تعبیه کرده باشد تا مشتریان هنگام پارک خودروی خود دچار استرس و نگرانی نشوند و به راحتی از محصولات و تجهیزات و یخچال فروشگاهی بازدید نماید.

از ویژگی های مکانی یک فروشگاه، وسعت و فضای کافی آن برای حضور مشتری در گشت و گذار در سوپرمارکت است. نوع طراحی معماری و سیرکولاسیون فضا در این خصوص بسیار مهم است پس برای طراحی فضا می بایست از یک فرد متخصص کمک گرفت تا فروشگاه بازده ایی بیشتری در طولانی مدت داشته باشد.

ویژگی های بعدی فروشگاه به فضای داخلی آن مربوط می شود.

اینکه از چه نوع قفسه بندی و یخچال فروشگاهی و در چه سایز و اندازه و چیدمانی استفاده کند تا مشتری را در هنگام خرید کمتر دچار زحمت کرده و مانع ترافیک زیاد با سایر مشتریان در سوپرمارکت شود و به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را از داخل یخچال های فروشگاهی پیدا کند.

باید آگاه باشید که قرار دادن آیتم های یک سوپرمارکت به هیچ وجه اتفاقی نبوده و بعبارتی طراحی و چیدمان باید توسط کارشناسان با تجربه در این کار صورت گیرد.

بعنوان مثال در طبقه های بالاتر یخچال های فروشگاهی برندهای کوچک و کم اهمیت تر قرار می گیرند، اجناس مهم و چیزی که هدف سوپرمارکت برای فروش سریع تر هست در ردیف های دوم و سوم یخچال های فروشگاه قرار می گیرند که دسترسی به آنها بسیار سریع است.

تجهیزات و یخچال های فروشگاهی سوپرمارکت:

باز کردن یک سوپرمارکت، مانند تمامی صنف های دیگر، نیاز به دکوراسیون فروشگاهی خاص خود را دارد.

چیدمان و بخش بندی کردن مناسب یخچال های فروشگاهی بسیارتاثیر گذار است. بطور مثال یخچال فروشگاهی مخصوص مواد پروتیینی و یخچال فروشگاهی مناسب لبنیات، میوه و سبزیجات و حتی مواد غذایی گرم می بایست بصورت جداگانه در نظر گرفته شود، شرکت تجهیز فرایند قبل از تامین یخچال های مشتری بهترین چیدمان را برای فروشگاه شما طراحی میکند که تمام این ویژگی ها را دارا باشد.

بنابراین یک فروشگاه باید از لوازم، تجهیزات و یخچال فروشگاهی مناسب که برای هر موادغذایی مناسب بوده و از طرفی راحتی لازم را برای مشتری فراهم می آورد مجهز گردد.

تکنولوژی در فروشگاه :

گسترش تکنولوژی همانطور که در سیستم کاری همه مشاغل موثر بوده و سرعت در آن ملاک اصلی است، در تولید تجهیزات فروشگاهی نیز اثر داشته، اگر قبلا از لوازمی مانند چرتکه و ترازو و دفتر حساب در محاسبه خرید مشتری استفاده میشد، امروزه از ترازوی دیجیتال، اسکنرهای بارکد خوان، نرم افزارهای حسابداری مدرن ، دوربین های مداربسته فروشگاهی، دستگاههای ضد سرقت، دستگاه های پوز برای دریافت های غیر نقدی و همینطور از میز صندوق های پیشرفته استفاده می شود.

کارکنان کارآزموده:

هر سوپرمارکت موفق به اندازه فروش و وسعتی که دارد نیاز به کارکنانی جهت تسریع خرید مشتری دارد.

گاهاً که خیلی هم پیش میاید برای خریدهای آنلاین و تلفنی مشتری، نیاز سوپرمارکت به این کارکنان بیش از پیش می شود. مخصوصاً وقتی مجهز به وسایل نقلیه مناسب مانند پیک موتوری باشند.

سوپرمارکت باید آموزش کارکنان را در وهله اول کاری مورد توجه قرار دهد. چرا که کارکنان زبردست، سود بیشتری را هم نصیب سوپرمارکت و هم جلب رضایت مشتری می کنند. همچنین باید به کارکنان فروشگاه نحوه درست استفاده از یخچال های فروشگاهی را آموزش داد.

خرید انواع تجهیزات و یخچال فروشگاهی

وجود تجهیزات و یخچال های فروشگاهی برای راحتی و آسایش مشتریان و وجهه فروشگاه دارای اهمیت است. صاحبان فروشگاه‌های بزرگ و سوپرمارکت‌های کوچک می‌توانند انواع محصولات فروشگاهی را از سایت  www.tajhizfarayand.com

خریداری نمایند یا برای سفارش با تلفن های داخل سایت تماس حاصل فرمایند.

مجموعه تجهیز فرایند دارای انواع یخچال های فروشگاه مناسب با فروشگاه شما مشتریان عزیز می باشد. انواع یخچال های ایستاده، خوابیده، ویترینی، فریزرهای خوابیده و ایستاده در انواع درب دار و بدون درب، انواع کانترهای گرم و بن ماری از محصولات این شرکت می باشد که در انواع، رنگ ها، ابعاد و مناسب با فضای شما طراحی خواهد گردید.

یخچال ایستاده پرده هوا

یخچال فروشگاهی

جمع بندی

بیایید با این حقیقت روبرو شویم: همه ما فروشگاه‌هایی را دوست داریم که ما را با کمترین اتلاف وقت، به کالای مورد نظرمان می‌رسانند. به همین دلیل است که دکور داخلی و چیدمان کالاها در فروشگاه، نقش حیرت‌آوری در رضایت مشتریان از فروشگاه دارد.

شرکت تجهیز فرایند با سابقه بسیار در طراحی انواع یخچال های فروشگاهی و چیدمان فضای شما همچنین خدمات پس از فروش مناسب اماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی باشد.

8 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *