یخچال های ایستاده

یخچال پرده هوا یکی از انواع پر کاربرد یخچال های فروشگاهی میباشند.هدف از تولید و عرضه این یخچال ها در صنعت فروشگاهی فراهم کردن دسترسی راحت برای مشتریان میباشد.

یخچال های پرده هوا یا به عبارتی یخچال روباز ، جهت عرضه انواع محصولات بسته بندی عرضه میشوند.

این یخچال ها جه نمایش انواع  نوشیدنی ، لبنیات بسته بندی ، و محصولات دیگر چون خرما ، تخم مرغ و انواع متفاوت ژامبون ها بسیار پر کاربرد هستند.

همچنین بسیاری از فروشگاه ها از این یخچال فروشکاهی برای نمایش محصولات پروتئینی بسته بندی مانند گوشت و مرغ استفاده میشود.

یخچال پرده هوا

 

برخی از پروژه ها برای عرضه محصولات پروتئینی ، بخشی از یخچال  پرده هوا را جدا کرده و به درب کشویی یا لولایی مجهز مینمایند.

 

از این نوع یخچال فروشگاهی ، برای عرضه انواع میوه و سبزی نیز استفاده میشود ، بخصوص برخی از میوه ها که داخل قفسه ها زود خراب میشوند.

یخچال ایستاده پرده هوا

 

 

ابعاد یخچال پرده هوا روباز

با توجه به ابعاد فروشگاه میتوان این محصول را به صورت موتور مرکزی و یا سرخود تهیه کرد ، در مدل موتور مرکزی این یخچال فروشگاهی در 2 ارتفاع متفاوت 205 سانتی متر و 220 سانتی متر عرضه میشود.

در مدل موتور سرخود این محصول صرفا دارای یک ارتفاع میباشد و آن 220 سانتی متر  میباشد.

یخچال پرده هوا موتور سرخود

 

عمق پایه ی این یخچال روباز در هر دو حالت موتور سرخود و موتور مرکزی 95 سانتی متر است .در ارتباط با طول در مدل موتور مرکزی هیچ محدودیت طولی وجود نداشته و و طول مورد نیاز مشتری تولید و فروشگاه تجهیز میشود.

در مدل موتور سرخود ، شرکت تجهیز فرایند این مدل یخچال را در 3 طول متفاوت تولید و عرضه مینماید ، 70 سانتی متری ، 200 سانتی متری ، 250 سانتی متری.

برای بخش موتوری این یخچال ها از دو نوع موتور اسکرال و یا پیستونی میتوان استفاده کرد که نوع و حجم موتور با توجه به متراژ یخچال روباز تعیین میشود.

شهری که فروشگاه در آن قرار دارد هم برای تعیین موتور مناسب بسیار حیاتی و تعیین کننده است و حجم موتور باتوجه به آب و هوای شهر تعیین میشود.

در این مقاله به صورت خلاصه توضیحات اولیه ای در باره یخچال روباز ارائه شد  ،جهت کسب ازاطلا عات بستر با ما در تماس باشید.

 

 

 

 

 

 

7 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *