یخچال فروشگاهی

تکنولوژی تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی

یک برند معروف لوازم خانگی، سیستم روشنایی هوشمندی برای سوپر مارکت ها طراحی نموده، که می تواند به خریداران کمک کند تا مواد غذایی خود را بر اساس مکان آنها در فروشگاه پیدا کند.

خرده فروشان می توانند از سیستم نورپردازی LED، برای ارسال داده های مبتنی بر مکان یابی اجناس به کمک یک نرم افزار استفاده کنند.

این سیستم از وسایل روشنایی استفاده می کند که شامل یک شبکه متراکم است

همانند یک GPS عمل می کند و به سادگی محل قرارگیری اجناس موجود در قفسه های فروشگاهی و حتی یخچال های فروشگاهی را نشان می دهد.

 

یخچال فروشگاهی

 

هر یک از این اتصالات مجازی، قابل شناسایی است و میتواند موقعیت خود را به برنامه ای که در تلفن همراه مشتری نصب شده است، تعریف کند

می بایست مشتری برنامه مورد نظر را در تلفن همراه خود نصب کرده باشد.

یخچال فروشگاهی

 

با استفاده از سرویس مکان یابی محصولات، فروشگاه هایی که می خواهند خدمات مبتنی برمکان ارائه دهند، دیگر مجبور به سرمایه گذاری در زیر ساخت های اضافی نیستند.

این سیستم ها همچنین به منظور جمع آوری اطلاعات مربوط به مشتریان، زمان ایستادن آن ها در یک مکان و حتی ارسال تبلیغات بطور مستقیم به تلفن همراه شان مورد استفاده قرار می گیرد.

به این صورت که ممکن است با ارسال یک پیام پر سر و صدا، توجه مشتری در خانه را به معرفی یک محصول جدید در فروشگاه خود که از فردا صبح عرضه می شود جلب کرد،

این در حالی ست که بدون این امر، تنها در صورت مراجعه حضوری از اتفاق مطلع می گردد.

استفاده از چراغ های کم مصرف در خرده فروشی ها و میل به محیط زیست پاک تر در کنار عرضه محصولات ارگانیک، می تواند مکمل جهت گیری های نو در تکنولوژی فروشگاه ها باشد.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *